//////
Mapa strony

Porcje posiłków pod lupą

Każdy ma inne zapotrzebowanie na kalorie, podobnie też każdy inaczej odczuwa głód i nasycenie. Wiele jest osób, które próbują schudnąć, ale nie są w stanie zmniejszyć porcji spożywanych posiłków. Wszystko jest kwestią wytrwałości i przestawienia organizmu, zdrowie nie zależy od tego, że im więcej zjemy tym będzie lepsze, wręcz przeciwnie! Zdrowo znaczy mało, często ale sycąco. Na początku warto prowadzić dzienniczek żywności i notować wszystko co się zjada i wypija w ciągu dnia, takie analizy pozwolą określić ilość oraz stopień sytości. Często okazuje się, że zjada się bardzo duże porcje, które teoretycznie mają sycić długo, a tak się nie dzieje. Jedząc cokolwiek lepiej jest nie skupiać się na filmie i nie jeść z dużych opakowań. Aby nie ulegać pokusom, warto też usunąć z pola widzenia wszelkie przekąski, każdy jest wzrokowcem, ale nie każdy ma tak silną wolę aby odmówić sobie jednej maleńkiej, skromnej czekoladki. Jedząc zdrowo i często w małych ilościach na pewno schudniemy, nie wolno jedynie robić odstępstw, jak raz się zacznie całe postanowienia się posypią.

Leave a Reply