Wydrukuj tę stronę
czwartek, 27 lipiec 2023 12:21

Kampanie MMS - nieszablonowa usługa marketingu mobilnego

Wiadomości MMS Wiadomości MMS mat.prasowe

Według różnych szacunków w Polsce ponad 75 procent osób korzysta ze smartfonów. Specjaliści od marketingu zauważyli ten fakt i coraz częściej wykorzystują kampanie oparte nie o internet, a właśnie telefonię komórkową. Jednym z rozwiązań, które można wdrożyć, jest kampania MMS – smartfony z łatwością odbierają takie wiadomości, a graficzna forma pozwala na atrakcyjne przedstawienie promowanych treści.

 

Zastosowanie wiadomości MMS w marketingu mobilnym

W standardowej wiadomości SMS można zawrzeć najwyżej 160 znaków. Jest to poważne ograniczenie, gdy chce się przedstawić ciekawą ofertę, zachęcić do kupna lub wypromować ciekawą markę. Wiadomości graficzne lepiej przyciągają uwagę, a dodatkowo mogą prowadzić na podlinkowaną stronę internetową. W polu nadawcy wyświetli się maksymalnie jedenastoznakowy nagłówek. Kampanie MMS mają ogromny potencjał, gdyż pozwalają na stworzenie spersonalizowanych i chwytliwych reklam. W wiadomości MMS można umieścić nie tylko obraz, ale też plik GIF, audio lub film. Głównym zadaniem takich działań marketingowych jest przyciągnięcie uwagi i zainteresowanie odbiorcy konkretną treścią. Wiadomość MMS wyróżnia się na tle innych ofert

Różnice między kampanią SMS i MMS

W marketingu od dawna prowadzone są kampanie z wykorzystaniem wiadomości tekstowych. Wiele osób, widząc taką wiadomość, usuwa ją od razu, nawet nie sprawdzając jej treści. Wiadomości MMS są bardziej atrakcyjne wizualnie i prostsze w odbiorze. Wystarczy jedno spojrzenie, żeby zapoznać się z jej treścią. Wiadomości MMS oferują możliwość zawarcia znacznie większej ilości treści. Liczba znaków może być dziesięciokrotnie wyższa niż w wiadomości SMS. Zainteresowanie odbiorców jest znacznie większe, niż przy standardowych wiadomościach tekstowych. Poszukując nieszablonowych rozwiązań w marketingu mobilnym, warto zdecydować się na wysyłanie do potencjalnych klientów dobrze przemyślanych i spersonalizowanych wiadomości MMS.

Korzyści ze stosowania wiadomości MMS w działaniach marketingowych

Rezultaty kampanii MMS są wyjątkowo pozytywne w porównaniu do innych form, na przykład mailingu lub wysyłania wiadomości tekstowych. Obecnie znaczna część społeczeństwa korzysta ze smartfonów, na których otwieranie wiadomości graficznych i multimedialnych jest proste i wygodne. Wystarczy jedno kliknięcie, żeby klient został przekierowany na Landing Page, co ułatwia wykonanie interakcji. Zapewnia to wysoki współczynnik konwersji oraz dużą skuteczność takich kampanii, szczególnie wśród osób młodych, dla których korzystanie z telefonu w ten sposób jest rzeczą naturalną. Zainteresowany? Wejdź tutaj I dowiedz się więcej na temat możliwości marketing mms dla Twojego biznesu!